woensdag 14 januari 2015

Hoera, 1 jaar!

Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik hier mijn eigen Blog aanmaakte.
Dat vind ik best een klein feestje waard!
50 blogs heb ik ondertussen geschreven, en meer dan 400 keer werden deze gelezen!
Hoe leuk is dat!

Mijn goede voornemen was vorig jaar dat ik meer wilde schrijven.
Vooral om mezelf beter te leren begrijpen.
Ik kan wel zeggen dat dit gelukt is!
En dat ik het leuk vind dat jullie hier deelgenoot van waren!
Daarvoor zeg ik dan ook: Bedankt!!

Ik denk dat mijn hoogtepunt in 2014, wat bloggen aangaat, wel was dat er een gastblog op de website van Tischa Neve kwam. En op haar Facebook en Twitter.

En misschien is het allemaal nog niet veel, en heb ik nog steeds maar een paar volgers, ik hoop dit jaar toch meer te groeien met mijn blogs.
Daar werk ik dan ook hard aan.

Want hoe leuk is het, om iemand anders een glimlach te bezorgen bij het lezen van mijn blog.
Al is het maar een kleintje! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten