zondag 4 januari 2015

Daar gaan we weer

Ik geef het toe... Tijdens de drukke decembermaand heb ik "gezondigd".
Ik vergat mijn ontbijt. Zocht rond 10 uur de koekjestrommel weer op. Had vervolgens rond lunch tijd geen trek en zocht rond 15 uur de bak met snoep op.
Slecht, slecht, nog veel slechter!

Maar nu ik weer in het normale ritme zit, de kinderen weer een beetje uitgerust zijn,  ga ik weer mijn beterste best doen!

Vanaf vandaag weer braaf de 3 maaltijden.
De voorraad chocolade, die we uit Zwitserland mee kregen, gaat opgeborgen worden.
Er wordt weer fruit gegeten als tussendoortje.

Maar ondanks mijn ongezonde maand ben ik gelukkig geen gram aangekomen.
Misschien wel door de bergwandelingen die we in Zwitserland gedaan hebben!

Dus, met deze wetenschap, heb ik bij deze 1 voornemen.
Meer bewegen!
Dit jaar ga ik naar de sportschool. Ga ik zwemmen met zoonlief als hij zijn a-diploma heeft gehaald.
Ga ik eens wat vaker de benenwagen nemen, in plaats van de fiets.
En ga ik weer braaf mijn buikspieren trainen. Net zolang tot ze zeer doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten