woensdag 14 januari 2015

Zaterdagstress

Bent u er ook zo iemand, die op zaterdag alle boodschappen in huis haalt?
Het liefste alles voor een hele week?

Ik wel.
En elke week weer loop ik tegen dezelfde mensen aan.

Ja, u leest het goed, ik loop er tegen aan!

Want ik ben natuurlijk niet de enige die op zaterdagmorgen boodschappen doet.
Elke week vraag ik me ook af waarom ik dat niet op maandagmorgen doe...
Het antwoord is steevast hetzelfde: Op zaterdag heb ik een auto ter beschikking en een man die mijn kinderen kan vermaken..

Maar waarom loop ik dan standaard tegen mensen aan?
Waarom staan die dames daar alweer midden in het gangpad te kleppen?!
Waarom zet die mevrouw haar kar zo midden in het pad om er zelf naast te gaan staan zoeken? En dan wel zo dat ik er met geen mogelijkheid langs kan...
Tikken met mijn hak op de grond, het maakt nog steeds geen indruk...
En waarom loopt die meneer nu alweer tegen de looprichting in?!

Weten al die mensen na al die jaren nog niet dat ik hier ook loop?!
Volgende week ben ik er weer hoor!
Maak het pad maar vast vrij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten