maandag 2 februari 2015

WC

Jongens en wc...
Volgens mij is het een slechte combinatie.
Zelfs voor volwassen jongetjes...
Aangezien ik hier als enige vrouw/meisje woon in dit huis, valt dat wel op natuurlijk!
Zelfs mijn gastkinderen zijn, op 1 na, allemaal jongens!
En dat ene meisje tussen mijn gastkinderen is een baby, dus daarvan weet ik vrij zeker dat ze mijn wc niet heeft bevuild.

Dus mijn regel is: Zitten!!
Helaas, mannen en jongens zijn ook nog eens ontzettend eigenwijs!
'nee hoor, ik doe dat nooit, plassen naast de wc!'
Toch gek, dat mijn vloer nat is, net nadat ik alles net weer eens schoon had...
En Joost mag weten hoe ze het voor elkaar krijgen!

Dus 1 of 2 keer per jaar pak ik het groots aan. (Naast het feit dat ik natuurlijk de vloer van mijn wc wel meerdere malen per week met een dweil schoonmaak!)
Dan gaat de vloer in de bleek.
Want een beetje vrouw begrijpt hoe mijn vloer, en dan met name de voegen, eruit zien...
Heel goor!
Dus als me dat ineens mateloos irriteert, dan moet het grondig aangepakt worden!
En de regels worden dan weer flink aangescherpt.
Om het ongeveer twee weken goed te laten gaan, daarna begint het van voren af aan weer opnieuw...

Ps: vergeet hierbij nooit je meest oude poetsdoek te gebruiken!!

Pps: en doe dit ook nooit met je mooiste kleren aan!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten