zaterdag 27 september 2014

Zielsgelukkig

Ik had nooit gedacht dat ik zo materialistisch zou zijn!!
Nadat ik gisteren al als een malle kleding voor de kinderen kocht op de kinderkledingbeurs hier in de buurt, togen we vanmorgen richting de stad.
Mijn favoriete kledingwinkel had winterjassen in de aanbieding.
Zelfs manlief vond dit de moeite waard! Dat zegt wat!

We waren, gelukkig, allemaal al voor acht uur klaar wakker.
Dus rustig koffie drinken was erbij, voordat ik begon te drammen.
Vroeg in een winkel zijn op zaterdagmorgen heeft namelijk veel voordelen vind ik.
Zo kun je je kinderen iets meer los laten zonder dat je ze uit het oog verliest.
En deze keer kreeg ik mijn zin! Om negen uur zaten we al in de auto!

Ik was ook mooi de enige klant in de winkel. 
Lekker rustig passen dus!
Maar toen, keuzes maken... Er waren er 2 erg mooi. Ik kon ook echt niet kiezen.
Voor en tegens afwegen, het hielp niets...
Manlief opperde na een tijdje ze allebei maar mee te nemen. Ik was nog nooit zo snel bij de kassa!

Daarna maar door naar de winkel voor onze wekelijkse boodschappen.
En werkelijk, ik heb op zaterdagmorgen nog nooit zo relaxt boodschappen gedaan!
Ik liep zelfs te glimlachen! Ik ergerde me aan niemand!
Het was bijna eng!
En dat allemaal door nieuwe jassen!

1 opmerking:

  1. Zaterdagochtend of maandagmiddag zijn fijne tijden om fluitend door de winkel te lopen

    BeantwoordenVerwijderen