woensdag 7 mei 2014

hoogzwanger???

Manlief maakte 2 foto's van mij. Heel lief, gewoon omdat hij trots op me is.
Maar ze staan op mijn netvlies gebrand...
Ik lijk wel hoogzwanger!! Van een tweeling ook nog!
En die onderkin!! Waar is mijn nek gebleven!

Nu kan ik twee dingen gaan doen.
Zo doorgaan en mijn kop in het zand steken. Of....

Tijd voor goede voornemens!!
Daar heb ik geen oud en nieuw voor nodig hoor!

En hier ga ik bijhouden hoe ik het ga doen en hoe het met mij gaat.
En of ik inderdaad meer nek krijg en minder zwanger zal lijken... ;)
Zo krijg ik zelf ook een duidelijk beeld. En kunnen mijn kinderen later terug lezen hoe het vooral niet moet!

Liefs, 
Roelfien

1 opmerking:

  1. Heel goed dat je er iets aan gaat doen want dat kan ook op een leuke manier en hoeft echt geen straf te zijn.. Je moet alleen de leuke manier even zoeken! Ik hoop niet alleen dat je snel resultaat voelt maar ook de blijdschap van gezond en gevarieerd eten!

    En wij zullen je zeker helpen!

    Liefs, je buddy Céz.

    BeantwoordenVerwijderen