woensdag 7 mei 2014

Dag 2.

Ik ben nog steeds vol energie en inspiratie!
Aangezien ik nog geen boodschappen heb gedaan, bestaat mijn ontbijt uit twee wasa-crackers met kaas. En natuurlijk koffie!
Als mijn twee schattebouten fruit gaan eten doe ik met ze mee.
Zo zitten we gezellig samen aan tafel met ons bakje druiven. Wat zijn druiven eigenlijk lekker!
En wat schandalig dat ik niet altijd al fruit at. Wat een ontzettend slecht voorbeeld was ik voor mijn kinderen!
Gelukkig is het nooit te laat om iets te veranderen en te verbeteren!
Aan zoonlief leg ik uit dat ik ongezond bezig was.
In de klas had iemand tegen hem gezegd dat hij een dikke moeder heeft. Dat vond hij niet leuk. Waarom? 'je bent niet dik mama!' En de kleuter in kwestie schijnt nooit fruit mee naar school te krijgen, maar wel chocolade koekjes. 'Dus dan word die nog dikker dan jij mama!'
Kijk, dat heeft mijn kind dan wel goed in de gaten!

Als lunch kies ik voor 2 bruine boterhammen met pindakaas en appelstroop. (want jaaa, dit mag gewoon!) En een beschuitje (helaas, die mag eigenlijk niet...) met tuinkers. Vers van eigen vensterbank! ;)

Af en toe voel ik een licht zeurend gevoel in mijn hoofd. Ik reageer dus goed op het minderen van suikers!
Ik ben overal op voorbereid, dus kom maar op met die zogenaamde afkick-verschijnselen!

Ik heb vanmorgen meteen thee gezet. Dit drink ik 's middags koud op. Net ijsthee en ik vind het erg lekker.
Wanneer ik om 15u een hongerig gevoel krijg baal ik wel even... Alweer een appel heb ik niet zo veel zin in...
Maar wacht, ik heb nog rozijnen en kaneel! Samen met een appel dit even in de oven en smullen maar!
De volgende keer moet ik zoiets alleen wat eerder bedenken. Het is al 16u geweest wanneer ik dit hapje klaar heb. En om 17u heb ik een klein draakje wat wil eten.
Ik zet het in de koelkast om te zien of ik dit kan bewaren.

De nasi valt me zwaar. Lijkt me een goed teken. Of zie ik nu spoken?
Wanneer ik rond 21u toch nog wat trek krijg doe ik wat noten in de oven. Gehusseld in olie, zeezout en paprikapoeder. Heerlijk!
Maar de volgende keer wel minder olie gebruiken en meer kruiden! ;)

Na 100 sit-ups ga ik slapen.

Liefs,
Roelfien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten