woensdag 7 mei 2014

Goed begin is het halve werk.

Ik begin meteen vandaag!
Ik ga op zoek naar lekkere en gezonde recepten op internet.
Aangezien ik geen echte brood-eter ben en ik een hekel heb aan vroeg opstaan of om veel moeite te doen voor een lekker ontbijt, is dit nog wel een uitdaging!
Lang leve dus het internet! En de smart-phone!
Met pinterest en mijn AH-app kom ik al een heel eind!
Ik voel de energie stromen en heb echt inspiratie!

Ik kies ervoor om dit zo veel mogelijk alleen te doen.
Manlief weet van niets.
Al zal dit niet zo heel lang duren, aangezien de koekjes in de keukenla voor het grijpen blijven voor hem. Of misschien is over een paar weken mijn kont wel weer rond in plaats van vierkant, zoals hij altijd zo nuchter zegt. ;)

Maar zoiets kun je natuurlijk niet alleen...
Daarom wijs ik vriendinnen Cez en Raya aan als "buddy's".
Cez geeft me veel bruikbare tips en Raya is vooral heel nuchter.
De perfecte combi lijkt me!

Mijn zusje deed mee aan de nieuwste hype:
De workshop 14-dagen zonder suiker.
Dus haar vraag ik naar de belangrijkste dingen die ik in huis moet halen voor een goed begin.
Natuurlijk wil  ze weten wat ik ga doen, dus zij is ook op de hoogte en kan me interessante weetjes vertellen. Zoals bijvoorbeeld het verschil tussen stevia (suikervervanger) uit de supermarkt of van de biologische winkel.

Dezelfde middag pak ik een appel als ik trek krijg.
Ik ben gestart!

Liefs,
Roelfien 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten