maandag 12 oktober 2015

Boost

He hallo, hier even een kort berichtje van mijn kant!
Aangezien onze laptop zijn geest had gegeven, en ik mijn inspiratie een tijdje kwijt was, was ik een tijdje afwezig.

Maar, na lang wikken en wegen, heb ik besloten dat ik mijn blog toch weer wil oppakken!
Maar dan grootser.
Ik wil meer mensen gaan bereiken!

Daar heb ik jullie hulp bij nodig!
Er zijn vast genoeg mensen die tips en trucs voor mij hebben!
Deze hoor ik graag!

Daarom is mijn eerste vraag: Hoe vind je mij?
Zie jij, als je mijn blog leest, ook een link naar mijn instagram, twitter of facebook?

En mijn 2e vraag is: Zou je het leuk vinden als ik gesponsorde blogs ging schrijven?

Mijn 3e vraag is: Zou je nog andere vragen willen beantwoorden?
Ik heb er nog heel veel.
Mail me dan alsjeblieft!

Mijn mailadres is: roelfienbos@gmail.com

1 opmerking: